fredag 4 juni 2010

Semester etc.

Jag hade helt glömt bort hur galet lång tid vanliga (gamla) tvättmaskiner tar på sig för att köra en maskin. Det är inte så att det var länge sen jag tvättade, det är bara så att jag är bortskämd med att bostaden förser mig med stora snabba tvättmaskiner som både rymmer mer och dessutom tvättar allt på mindre än halva tiden jämfört med vrålåken vi har i källaren. Men det är väl bara att anpassa sig och helt enkelt börja tvätta oftare.

Snart har Elin semester en vecka, och eftersom jag inte har börjat jobba än, så åker vi några dagar till stugan i Skellefteå och sen avslutar vi nästa vecka med finfrämmat från södern.

/J

1 kommentar:

  1. ni vänjer er snart vid tvättmaskinerna:) Hoppas nu att ni ha mysbra med sis och pojkvän:) och att det ger mersmak:) puss från mammahjo

    SvaraRadera