söndag 11 april 2010

En helt perfekt dag etc...

Dagen har spenderats på balkongen tillsammans med 45 kg blomjord, 22 stycken krukväxter samt på en cykel vid en sjö i solen med kaffe och macka. Detta har varit en helt perfekt söndag, ja en helt perfekt helg faktiskt. Livet leker och allt känns bara bra. Jag är kärare än någonsin och jag har en känsla av att vårat liv tagit fart framåt på riktigt nu och det känns bra.

Min fototalang fortsätter att utvecklas med hjälp av min personliga fotolärare/sambo. Vi fungerar bra, inte bara som sambos, utan också i en lärare/elev roll. Även om jag måste få göra allt som John säger åt mig att inte göra, för att förstå hur han menar. Men alla sätt är bra som man brukar säga. Här är två exempel på bilder som jag tagit idag så att ni själva kan se hur duktig jag är, men mest för att jag vill visa upp mina fina pelargoner.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar