tisdag 23 februari 2010

Tiden går och saker händer etc

Tiden går och saker händer. Sen det förra inlägget har vi: lagat mat 23 gånger, gått till jobbet/skolan 9 gånger var och dessutom gått hem från jobbet/skolan lika många gånger. Dessutom har jag avslutat min praktik med finfina vitsord och skrivit en VFU-rapport där bilden ovan ingick. Men framförallt har jag lyckats få in foten ordentligt på skolan där jag gjorde praktiken. Detta har resulterat i att jag står överst på vikarielistan och att jag redan hunnit vikariera tre pass. En fot inne, erfarenhet och dessutom lite pengar. Oh yeah!

Ikväll ska vi iväg på en lägenhetsvisning av en hyresrätt väst på stan. Det blir spännande!

/J

1 kommentar:

  1. Bra jobbat John, kul att du fått så'n respons från skolan. Vikariejobb under studietiden gör sig fint i framtida CV:n.

    SvaraRadera