onsdag 17 november 2010

Tiden bara rusar fram etc..

33 veckors graviditet är avklarade och vi kämpar vidare in i 34. Tiden har gått så otroligt snabbt nu på slutet och nu är det inte länge kvar. Idag har jag varit ledig och har inte gjort så många knopp, mest sovit och ätit faktiskt, men man behöver sådana dagar också.

Jag har ju besvärats av klåda i handflatorna samt att händerna domnar. I måndags när jag var på kontroll hos MVC så berättade jag om detta och min barnmorska ville då ta lite prover för att se att jag inte läcker gallsyror. Hon tipsade också om handledsortoser som ska förhindra att jag böjer i handleden nattetid och på så vis kanske domnar lite mindre. Införskaffade genast ortoserna och tycker faktiskt att de fungerar. Idag var jag och tog blodproverna och nu ringde min barnmorska för en stund sedan och berättade att prover såg fina ut, så behöver inte oroa mig för det där något mer, skönt!

1 kommentar:

  1. åh va skönt att höra! men jag antog att det var bra eftersom du inte sa något om proverna nyss i tel:)
    kraam

    SvaraRadera