torsdag 8 juli 2010

I helgen firar vi...

..för att jag har fått mitt jobb förlängt till sista december!. Känns så otroligt bra och kommer att passa otroligt bra med bebisens ankomst. Jag tänker nämligen jobba så länge det är möjligt om jag bara kan och håller mig frisk. Jag har just nu fått mitt 100% vikariat förlängt till sista september, där efter kommer jag att få arbeta 75% och det inte är så att någon av minna kollegor som är lite sugna på annat jobb behöver ta tjänstledigt, för, då får jag 100%. Hur som helst kommer det bli hur bra som helst detta, då jag kan stämpla upp till heltid och på så sätt behåller min SGI baserat på min nuvarande heltid.

Nu är jag ledig fredag, lördag och imorgon kommer Maja och Mattias tillbaka till stan och då ska vi fira att vi alla är så bra och att livet numera tycks rulla med oss!

/E

1 kommentar:

  1. Åh! va du beskriver din graviditet härligt! Mitt i prick! Ni e för underbara! Här sliter vi med gnag och vassa krokodiltänder som fastnar överallt! Senast i vardagsrumsgardinen! Ja det blev hål! Superdupergoa kramar till er finaste!/mammahjo

    SvaraRadera