torsdag 29 juli 2010

Bjuder på lite hud etc...

Tiden går fort framåt och vi har redan kommit till vecka 18 i vår graviditet, alltså 2 veckor till halvtid. Min gravidmage har lyst med sin frånvaro fram till förra veckan då den helt plötsligt satte igång att växa. Än så länge är den väldigt sår att se då jag står upp, då mina i övrigt runda former gör ett bra maskeringsjobb, men då jag ligger ner så syns det tydligt. Därför bjuder jag här på en bild tagen idag, v 17 + 2, i liggande position. Väntar dock fortfarande otåligt på att känna något där inne ifrån. Man ska ju tydligen kunna känna någon typ av "fjärilsfladder" runt dessa veckor, men icke. Förresten är det bara 4 dagar kvar till vi får kika in på den som gömmer sig där inne, mycket spännande och nervöst.

5 kommentarer:

  1. Grattis Elin (och john) :D Kikar in här emellanåt men detta var ju en överraskning!

    SvaraRadera
  2. Det börjar nog synas att du är gravid nu :) du kommer nog när som helst att känna rörelser, var så säker :)

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Vilken fin mage =)

    SvaraRadera
  4. som jag har längtat efter en riktig gravidpose! hoppas ni alla mår bra. Massa kramar! Isabelle

    SvaraRadera
  5. Men! det syns ju jätteväl vännen! och ännu mer nu kan jag tro!
    kram bästaste

    SvaraRadera