torsdag 15 juli 2010

Lite uppdatering om läget etc..

Tror att magen är på g nu, ser mer tjock ut än gravid än så länge men något händer i alla fall. Dessutom stod vågen hemma på +1 kg i dag på morgonen. Inget som jag vanligtvis skulle tycka om, men nu känns det bara bra.

Idag är jag ledig och vädret riktigt fint. Därför ska jag cykla ut till Bölesholmarna för lite sol och bad, ska bli riktigt skönt. Ikväll ska vi ut och äta middag med Maja och Mattias. Dels för att sörja att Majas semester snart är slut vilket innebär att hon åker tillbaka till Hudik på söndag, men också för att fira att jag och John varit förlovade i 1 år på söndag. Tiden går fort när man har roligt!

För övrigt bara 3 veckor kvar nu till våran semester nu.

/E

1 kommentar:

  1. Tjoho!!
    ge mig lite mer uppdateringar! kanske nån bild?? :)Ja, ge mig! så jag kan låtsas var där med er menar jag! /kraam

    SvaraRadera