måndag 16 augusti 2010

Magstatus etc..

Senaste veckan har magen växt till sig ganska så bra, och jag vill nu bara klä mig i sådant som framhäver den då jag är helt förälskad i min nya figur. har dessutom de senaste veckan känt något därinne. Som en kittlande känsla nedanför naveln. Man kan ju inte veta säkert, men det kanske ändå är den lill(e/a) som sprattlar runt. Väntar med spänning på första sparken nu.

Dagen har spenderats med att försiktigt börja inreda gäst/barnrummet. En ny byrå har skruvats ihop för att senare kompletteras med skötbordsöverdel och taket pryds nu mera av en blå lampa med moln på. Imorgon ska vi nog sätta upp lite hyllor också, så det börjar så smått att likna något.

Så här ser magen ut idag v 19+5, iklädd mitt nya favoritplagg, en svart lång trikåkjol från H&M.

3 kommentarer:

  1. åååå! Love!:) Den där kan jag väl få stryka lite på? utan att bli närgången;)Längtas till helgen!!

    SvaraRadera
  2. Åh ja visst e de den sötaste Skorpmage man kan tänka sig. NJUT! Puss

    SvaraRadera
  3. Men kolla nu syns den ju massor. Får hitta fler "magkläder" i sthlm. / Sys

    SvaraRadera