lördag 28 augusti 2010

Sparkar och high five's etc...

I onsdags gick vi in i v 22. Fantastiskt vad tiden går fort. Den lill(e/a) gör mer liv av sig för varje dag nu och till och med John har fått några välriktade sparkar rakt i handflatan. Tyvär har foglossningarna återkommit denna vecka. Inte lika illa som det var tidigt i graviditeten men dock så pass att det påverkar humör och gångstil lite. Som tur är går det värsta att parera med alvedon.

Det ar tagit några veckor, men igår tog jag mig äntligen iväg för att simma. Det var riktigt skönt faktiskt och 1 km avverkades i bassängen. Skönt att känna att hela kroppen fick jobba igen och att man fick känna sig lite smidig, något som jag på land numera upplever sällan. Dessutom hade jag knappt några känningar av foglossningarna efteråt. Så det kommer att bli mer av den varan.

I helgen är vi lediga tillsammans jag och John, så vi drar till stugan idag och tänker bara vara och inte bry oss om omvärlden det minsta. Lovely...
v 22.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar