torsdag 16 december 2010

Rapporterar live från soffan etc..

Hade storslagna planer för dagen, att tvätta, städa och ta mig ut på en promenad. Men då nattens brist på sömn gjorde att större delen av förmiddagen gick åt till att sova igen några timmar, samt att vädret bjuder på snöstorm idag, har jag lagt dessa planer på is för dagen. Istället ligger jag nerbäddad i soffan och kollar på P3 musikhjälpen. Kan hända att jag får ork till att damsuga lägenheten senare, men det kan också bli imorgon. Och det känns faktiskt helg okej. Så nu ligger jag kvar hör under filten och myser tills det är dags att laga middag och John kommer hem

1 kommentar:

  1. Ja du gör rätt Elin. Det är väl så här det är meningen att kunna göra nu när du är ledig. Följa skorpans rytm och inga Måsten:) Var bara rädd om dej så kommer skorpan när han/hon vill! Puss på dej fining!

    SvaraRadera